Betaling

Voorafgaand aan de behandeling(en) bij Omnimed wordt u geļnformeerd over de verwachte kosten.

De factuur
De factuur is opgebouwd uit de verschillende prestaties die tijdens de behandeling(en) hebben plaatsgevonden. Op de factuur staat elke prestatie omschreven met een code. Aan elke code is een tarief gekoppeld. De tarieven zijn exclusief de kosten van tandtechnisch werkzaamheden en materiaalkosten.
Ook van deze kosten krijgt u voorafgaand aan de behandeling een kostenindicatie.

Vragen over uw rekening?
Voor vragen of onduidelijkheden over de factuur staan wij u graag te woord.

Algemene betalingsvoorwaarden
voor de betalingen maken wij gebruik van de algemene betalingsvoorwaarden van het NMT. U kunt de betalingsvoorwaarden vinden in de volgende link: Algemene betalingsvoorwaarden
Het betalingstraject is als volgt:
Voor het betalen van uw factuur hanteren wij een betalingstermijn van 30 dagen. U blijft zelf ten allen tijde verantwoordelijk voor betaling binnen deze termijn.
U kunt het factuurbedrag overmaken op bankrekeningnummer NL39ABNA054.20.14.130 ten name van Omnimed te Grou
Wanneer niet binnen 30 dagen na de factuurdatum het volledige bedrag is overgemaakt, ontvangt u een betalingsherinnering die tevens geldt als ingebrekestelling.
Door middel van de betalingsherinnering stellen wij u alsnog in de gelegenheid om het factuurbedrag binnen 10 dagen te voldoen. Wanneer niet binnen 10 dagen na de datum van de betalingsherinnering uw betaling is ontvangen, bent u in verzuim. Vanaf dat moment worden kosten in rekening gebracht. De extra kosten bedragen 15% van het notabedrag met een minimum van € 37,00 plus de wettelijke consumentenrente.
Uw betaling strekt in de eerste plaats in mindering van de kosten, vervolgens in mindering van de rente en ten slotte in mindering van de hoofdsom. Alle gerechtelijke en/of buitengerechtelijke kosten, die verband houden met het innen van de gedeclareerde bedragen, komen voor uw rekening.

Contact

Bel: 0566 - 820020

Of neem contact met ons op via het contactformulier

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik patiėnt bij Omnimed worden?

Wanneer u denkt in aanmerking te komen voor implantaten kunt u dit met uw tandarts bespreken. Hij of zij kan u dan verwijzen naar Omnimed. U bespreekt dan ook met uw tandarts welk deel van de behandeling bij Omnimed wordt uitgevoerd en welk deel uw tandarts zelf doet.
Alleen wanneer u toe bent aan een nieuw kunstgebit kunt u zonder verwijzing bij Omnimed terecht.

Kan ik bij Omnimed terecht voor halfjaarlijkse controles?

Nee, Omnimed is geen reguliere tandartspraktijk. Het is een gespecialiseerde praktijk voor implantologie. Wanneer u in aanmerking komt voor implantaten kan deze behandeling bij Omnimed worden uitgevoerd. U blijft voor de reguliere tandheelkunde onder controle en behandeling van uw eigen tandarts. Alleen wanneer bij u een kunstgebit, met of zonder implantaten, door Omnimed is vervaardigd kunt u wel bij ons onder controle blijven.

Is behandeling onder narcose mogelijk?

Behandeling onder narcose is mogelijk maar meestal niet nodig. Veel mensen zien erg op tegen een behandeling onder plaatselijke verdoving. Ze vinden het eng. Bij Omnimed is het team gespecialiseerd om u zo op uw gemak te stellen dat u de behandeling onder plaatselijke verdoving goed mogelijk is. De meeste behandelingen duren ook niet langer dan 20 minuten. Wanneer er een uitgebreide behandeling nodig is, bijvoorbeeld een uitgebreide botopbouw of wanneer u te angstig bent om een behandeling onder plaatselijke verdoving te ondergaan, is een behandeling onder narcose in het ziekenhuis van Sneek of Leeuwarden mogelijk.

Alle veelgestelde vragen

Openingstijden

Maandag 8.30 - 17:00 (alleen secretariaat)
Dinsdag 8.30 - 17.00 (alleen secretariaat)
Woensdag 8.30 - 20.00 (tot 13.00 alleen secretariaat)
Donderdag 08.30 - 17.00
Vrijdag 08.30 - 17.00
Zaterdag gesloten
Zondag gesloten

Anderen over Omnimed

Sinds mijn kunstgebit vast zit met implantaten kan ik weer goed eten en lachen. Ik had het veel eerder moeten doen.
M. Hoekstra, Drachten 

Waardering voor het team van Omnimed

Heijdenrijk is een vakbekwame kaakchirurg. Na 16 jaren worstelen en veel werk, was het op een gegeven moment einde oefening voor mijn tanden. Doordat mijn eigen tandarts op vakantie ging en ik niet langer wilde wachten met het verwijderen van mijn tanden en kiezen heb ik een verwijsbrief gekregen voor Omnimed. Daar mocht ik mijn verhaal vertellen, Heijdenrijk heeft geluisterd en mij op mijn gemak gesteld. Er kwamen veel emoties los van de voorgaande 16 jaren, waarin ik een tandarts had die bij mij een ravage had aangericht en nu ook geen praktijk meer heeft. Om een lang verhaal kort te houden een geweldig mens die vakbekwaam is en de aandacht geeft. Hij heeft er voor gezorgd, met het team om hem heen, dat ik nu kliklaminaat heb(geintje). Ik ben ontzettend blij dat ik daar heen ben gezonden. Waarvoor dank aan mijn eigen tandarts.

Nu dan een grote waardering voor Wybren Werkhoven, hij is de klinisch protheticus. (Dit is een tandtechnieker gespecialiseerd in het aanmeten van gebitsprotheses. Zowel het maken van "gewone" protheses als van klikprotheses op implantaten). Dit is wat zijn functie omschrijft, ik weet nu wat het inhoudt. Ik kan hem de hemel wel in prijzen, wat een vakman. Hij heeft mij heel gelukkig gemaakt met mijn nieuwe klikprothese, het zit als gegoten. Ik kan weer broodjes eten, stukjes kaas, een beste schijf appel en zoveel meer.

Tevens heb ik nog te maken gehad met tandarts Kees Stellingsma, hij heeft mij ook goed bijgestaan in het aanmeten van de boven en onder prothese. hij neemt er de tijd voor!

Saskia Oost: De duizendpoot manager van het hele team.
Super team bij Omnimed.
Mijn cijfer voor het hele team: Een dikke 10!

Mw. I. Plantenga

© 2017 Omnimed. Alle rechten voorbehouden